خودمونی

خدایااین وقتایی که خرابکاری میکنم از جنس کاری که اصلا توقعش نمیره حالا هرچیم کوچک باشه، خیلی بدهمیفهمم پیشرفت نداشتم و برگشتم پشت خاکریز بجای حمله، تو لاک دفاعیم اونم دفاغ منفیاین وسط توضیح حال برای ب خودمونی...ادامه مطلب
ما را در سایت خودمونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 43 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 17:13

مثل همیشه درد دلا رو باید نوشت. اینجوری اصلا راحت تر میشه با خدا حرف زد

بی تعارف؛ امروز عرفست خداجون. خودت گفتیا من که چیزی نمیدونستم اصلا؛ خودت گفتی امروز میبخشی

منم که گناهکار. اومدم در خونت. بسم الله

ببین میدونم وضعم خرابه ها

غرورم، بی دست و پاییم، نفس سرکشم و عقل ناقصم همیشه کار دستم میده

تو نباشی که من فلجم

پس باش

هرجا حواسم بهت نیست باش، جان حسین باش...

جان حسین ببخش

جان حسین دستمو ول نکن

جان حسین...

ما را در سایت خودمونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 55 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 17:13

یه صحنه اوایل هری پاتر و سنگ جادو هست که شب تولد هریه و رو خاکا کیک کشیده و 12 شب که میشه، بعد آرزو، شمعای روی خاک رو فوت میکنه. بعدش هاگرید میاد و همه چی تو زندگیش عوض میشه.12 شبِ شبِ تولدم، رفتم مزا خودمونی...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 30 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 17:13

سفرنامه پیاده ­روی اربعین 1441پیش نوشت:محرم و صفر امسال، بسیار متفاوت و همراه با تجربه­های جدیدی بود. حدود یک ماه قبل از شروع محرم، بحث کاری برنامه جاذبه شبکه افق پیش آمد و روزی به دفتر برنامه در موسس خودمونی...ادامه مطلب
ما را در سایت خودمونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 32 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 17:13

دوشنبه 22/07/1398ساعت 5 صبح برای نماز در مسجد جامع دهلران توقف کردیم. مسجد باصفایی بود و غیر از اتوبوس ما، چند اتوبوس دیگر هم آن­جا ایستادند و بعد از نماز، سفره­ای پهن شد و با چای و نان و پنیر ازمان پ خودمونی...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 35 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 17:13

چهارشنبه 24/07/1398ساعت 02 بامداد از خواب بیدار شدیم و وسایل را جمع کردیم و 02:30 حرکت کردیم. صبح زود، خلوتی و خنکای خیلی خوبی داشت و با سرعت بیشتری هم حرکت می­کردیم. صبحانه هم از سیب زمینی تخم مرغ پخ خودمونی...ادامه مطلب
ما را در سایت خودمونی دنبال می کنید

جمعه 26/07/1398حوالی 4:30 از خواب بیدار شدم و بچه­ها را هم بیدار کردم تا آماده رفتن شویم. وسایل­مان را جمع کردیم و بعد از نماز صبح از محل اسکان به جایی که ماشین مورد نظر پارک بود حرکت کردیم. بیشتر با خودمونی...ادامه مطلب

سه شنبه 24/05/1396 برای نماز صبح به حرم دلربای کاظمین رفتم. بعد از نماز هم زیارتنامه خواندم. خیلی خسته بودم به همین دلیل به هتل برگشتم و تا 06:30 خوابیدم. صبحانه رو سریع خوردم و دوباره رفتم حرم. چقدر خودمونی...ادامه مطلب
ما را در سایت خودمونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 64 تاريخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 8:28

امروز کتاب "خاطرات سفیر" رو تموم کردم. بشدت با این کتاب احساس تشابه و هم ذات پنداری کردم. یسری از اتفاقات و بحثا دقیقا واسه منم پیش اومده فقط ایشون در خوابگاهی در فرانسه و من در اصفهان!

ایشون بین یه عده غیر مسلمون و مسلمون خارجی و من بین مسلمونای ایرانی...

عجیبه!

ما را در سایت خودمونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 42 تاريخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 8:28

مبلغی که در حسابم دارد، 9 هزار تومان است!

مینویسم که این روزها یادم باشد

روزهایی که با بشر و امام کاظم روی خوشش را دارد و با پایان نامه روی تلخش...

و با درگیری های مالی، روی عجیبش!

خدایا خودت کمکمان کن...

ما را در سایت خودمونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8khodemooni64 بازدید : 43 تاريخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 8:28