خودمونی

متن مرتبط با «اتوبوس مان» در سایت خودمونی نوشته شده است

9 هزار تومان

  • نیلوبلاگ

    مبلغی که در حسابم دارد، 9 هزار تومان است! مینویسم که این روزها یادم باشد روزهایی که با بشر و امام کاظم روی خوشش را دارد و با پایان نامه روی تلخش... و با درگیری های مالی، روی عجیبش! خدایا خودت کمکمان کن......

    ادامه مطلب
  • اتوبوس

  • نیلوبلاگ

    دیدن آدمای باحال، خیلی به آدم حال میده. مخصوصا جایی که توقع دیدن این جور افراد نمیره. مثل راننده مشتی و باصفای اتوبوس اصفهان – تهران که امروز باهاش اومدم. این راننده عزیز، اول کار و از پشت میکروفن اتوبوس کلی با مسافرا حال و احوال و خوش و بش کرد. اولشم خیلی ادبی شروع کرد که ورود شما مسافران را به این اتوبوس خوش آمد میگویم و اینجیزا ولی بعد خودمونی شد تا آخرش که بعد حرفاش یهو گفت: با تشکر؛ شرکت رویال سفر:)) روحیه مسافرا تازه شد کلی. خدا خیرش بده. این مدت یا بعد از ظهرا راه افتادم یا نصفه شد که بیش...

    ادامه مطلب