
مبلغی که در حسابم دارد، 9 هزار تومان است! مینویسم که این روزها یادم باشد روزهایی که با بشر و امام کاظم روی خوشش را دارد و با پایان نامه روی تلخش... و با درگیری های مالی، روی عجیبش! خدایا خودت کمکمان کن......
ادامه مطلب
دیدن آدمای باحال، خیلی به آدم حال میده. مخصوصا جایی که توقع دیدن این جور افراد نمیره. مثل راننده مشتی و باصفای اتوبوس اصفهان – تهران که امروز باهاش اومدم. این راننده عزیز، اول کار و از پشت میکروفن اتوبوس کلی با مسافرا حال و احوال و خوش و بش کرد. اولشم خیلی ادبی شروع کرد که ورود شما مسافران را به این اتوبوس خوش آمد میگویم و اینجیزا ولی بعد خودمونی شد تا آخرش که بعد حرفاش یهو گفت: با تشکر؛ شرکت رویال سفر:)) روحیه مسافرا تازه شد کلی. خدا خیرش بده. این مدت یا بعد از ظهرا راه افتادم یا نصفه شد که بیش...
ادامه مطلب