امروز کتاب "
خاطرات سفیر" رو تموم کردم. بشدت با این کتاب احساس تشابه و هم ذات پنداری کردم. یسری از اتفاقات و بحثا دقیقا واسه منم پیش اومده فقط ایشون در خوابگاهی در فرانسه و من در اصفهان!
ایشون بین یه عده غیر مسلمون و مسلمون خارجی و من بین مسلمونای ایرانی...
عجیبه!
خودمونی...
ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 8:28