خواب دیدنو خیلی دوست دارم. از نعمت های خوب خداست امروز صبح یکی از Top 10 های خوابای زندگیمو دیدم؛ خواب زیارت کربلا...رفتم تو حرم امام حسین. هیچکس جز من نبودش. چقدر شیرین بود... ...