
یموقعایی نمیخوای فال گوش واستی و حرف اطرافیانو بشنوی ولی نمیشه. نمیشدشم از کنجکاوی یا فضولی نیستا، نزدیک هم نشستین و بالاخره میشنوی. امروز تو اتوبوس همینجوری شد. پشت سریم با تلفن صحبت میکرد و داشت در مورد موضوعی با یکی مشورت میکرد. متاسفانه یا خوشبختانه درصد بالایی از حرفاشو میشنیدم. حتی خودمو سرگرم نوشتن متنیم کردم ولی نشد که نشنوم اما این شنیدنه یه نکته مثبت داشت؛ یه حرفایی زد که نشان دهنده ایمان بالاش بود. طرف رو اصلا نمیشناسم و حتی چهرشم ندیدم ولی از ایمانش لذت بردمو فهمیدم چقدر از مرحله پرت...
ادامه مطلب