
یموقعایی پیش میاد که میخوام بنویسم، همینجوری فقط واسه اینکه میخوام بنویسم. اما نمیدونم از کجا بنویسم. این کلمه اولش نمیدونم چرا نمیاد. هنگ هنگ میشم. یه ماه بشدت پر فشار گذشته و حالا وقت خستگی در کردن و استراحته. اما استراحته هم نمیاد.فکرایی که این یه ماه بخاطر کارای دیگه وقت خطور هم نمیکردن (البت بماند که یموقعایی تو صف میزدن و یه گذری میکردن که تا بخوای بهشون بفهمونی این موقع وقتش نیست، کلی طول میکشه!) حالا با هم دارن رژه میرن. منم دارم سان میبینم و هی میخوام برم سراغ یکیشون اما کدومشون نمیدونم...
ادامه مطلب