خودمونی

متن مرتبط با «کآشوب» در سایت خودمونی نوشته شده است

کآشوب

  • نیلوبلاگ

    چندی پیش کتاب کآشوب رو خوندم. عالی بود. بیست و سه ماجرا از بیست و سه نفر با محوریت عاشورا و روضه و هیئت و رابطه با امام حسین. تصمیم گرفتم کآشوب خودم را هم بنویسم...بسم اللهدو ماهی مانده بود به نیمه شعبان. اردیبهشت 91 بود. یکی از دوستانم در دانشکده صدایم زد که برای نیمه شعبان کاروانی دانشجویی به کربلا می رود و چند جای خالی دارد. می آیی؟؟می آیی...چه سوال بزرگی بود! نمی دانم چه بود که به جانم افتاد و نگذاشت همان لحظه "آره من که حتما میام" را بگویم و ذوق کنم، و به جای آن گفتم: "فکرامو بکنم خبر میدم"...

    ادامه مطلب