24 سالگی جالب و پر از اتفاقای جورواجور بود. از ارشد قبول شدن و اومدن به اصفهان و زندگی جدید خوابگاهی، تا شروع جدی یه کار نوشتاری بعد تحقیقات و فکر و مطالعات مختلف که بشدت بهش میبالم و میخوام خیلی خوب بره جلو ان شاءالله.
به دو تا از آرزوهای مهمم رسیدم تو 24 سالگی که خیلی بهم چسبید. سال خوبی بود شکر خدا. امیدوارم 25 خیلی بهتر باشه. واسه یکاری موعد تعیین کردم تا آخر 25 سالگی. یه سال مونده فقط!!!:)
خودمونی...ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46