سن!

خرید بک لینک
6 ماه دوم سال 95 رو بیشتر اصفهان بودم تا تهران. دو بارش بعد از یک ماه برگشتم. بزرگ شدن بچه های فامیل خیلی چشم گیر تر بود! اما بدتر، پیر شدن بزرگا بود...

موهایی که بنظرم یهو سفید شدن و انرژی هایی که تحلیل رفتن!

شهریور امسال بابا 60 رو رد میکنه. خیلی نگران شده. هی تکرار میکنه که دیگه رفتیم تو 60!

بیشتر شدن سن عجب پدیده ایه. تا یه دورانی همش منتظرشیم اما از یجا به بعد ترسناک میشه؛ خیلی ترسناک!

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:15

صفحه بندی