در حال قدم زدن، به قبرای جالبی برخوردم. تاریخ فوت مثلا 1316!
مشخص بود که سالهاست به این قبر سر زده نشده.
خیلی به فکر فرو رفته بودم که یهو قبریو هم نام خودم پیدا کردم! تازه از علما هم بودن ایشون!!!
قضیه جالب تر شد.
اینکه آدم اسم خودشو رو سنگ قبر ببینه جالبه. میتونه کلی حس منتقل کنه
بیخود نیست توصیه شده که به قبرستونا سر بزنیم!
خیلی وقتا به درد میخوره
خودمونی...ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: مرگ, نویسنده: بازدید: 26