یکی از معضلاتمو تو این سال تموم کردم. شاید یمقدار دیر بود، ولی شکر خدا انجام شد. باقیشم به امید خدا تو سال پیش رو تموم میکنم. باید این کارو کنم. 27 سالگی باید پر از اتفاقات خیر و خوب باشه و بدون اتفاقات بد
توکل به خدا
خودمونی...ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40