من؟

خرید بک لینک
چند روزی هست که از تولدم میگذره. از جهاتی سال بدی بود و از جهاتی سال خوبی. در مجموع ولی خوب میبینمش. به خصوص آشنایی با افراد جدید و شروع کارهای خوبی مثل نوشتن بشر. ان شاءالله خدا کمکم کنه و به خوبی تمومش کنم.

یکی از معضلاتمو تو این سال تموم کردم. شاید یمقدار دیر بود، ولی شکر خدا انجام شد. باقیشم به امید خدا تو سال پیش رو تموم میکنم. باید این کارو کنم. 27 سالگی باید پر از اتفاقات خیر و خوب باشه و بدون اتفاقات بد

توکل به خدا

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 8:28

صفحه بندی