مثل همیشه درد دلا رو باید نوشت. اینجوری اصلا راحت تر میشه با خدا حرف زد
بی تعارف؛ امروز عرفست خداجون. خودت گفتیا من که چیزی نمیدونستم اصلا؛ خودت گفتی امروز میبخشی
منم که گناهکار. اومدم در خونت. بسم الله
ببین میدونم وضعم خرابه ها
غرورم، بی دست و پاییم، نفس سرکشم و عقل ناقصم همیشه کار دستم میده
تو نباشی که من فلجم
پس باش
هرجا حواسم بهت نیست باش، جان حسین باش...
جان حسین ببخش
جان حسین دستمو ول نکن
جان حسین...
خودمونی...ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57