اما بالاخره برگشتم. شاید دلیلش این باشه که ذهنم زیادی پر شده و باید پیادش کنم تا ببینم چی به چیه!!!
کاش مثل دنیایی که رولینگ ساخت، ما هم قدح اندیشه داشتیم. البت که نوشتن خودش یه قدح اندیشه خیلی خیلی خوبیه. حداقل واسه من!
بسم الله
خودمونی...ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: بازگشت,بازگشت به ایران,بازگشته,بازگشت شادمهر به ایران,بازگشت از مرگ,بازگشت کوین لورون,بازگشت پرستوها,بازگشت قیصر به ایران,بازگشته دلکش,بازگشت آزادگان, نویسنده: بازدید: 25