مهران، چذابه، شلمچه

خرید بک لینک
امروز رسیدم تهران. طبق معمول ترمینال جنوب پیاده شدم. بیش از حد شلوغ بود!

تو ترمینال از همه اکثر شرکتا این صدا میومد: مهران، چذابه شلمچه

یهو فهمیدم چرا اینقدر شلوغه؛ اربعینه!

پیر و جوون و زن و مرد همه کوله به دست برای پیاده روی نجف تا کربلا.

سوختم...

دلم میخواسم بشینم و فقط گریه کنم که چرا نشد امسالم برم...

کاش همون موقع میشد یکی از بلیطای مهرن، چذابه، شلمچه رو بگیرم و برم و بعدم برسم کربلا...

ان شاءالله همه مسافرا سالم برن و برگردن

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 11:14

صفحه بندی