تو ترمینال از همه اکثر شرکتا این صدا میومد: مهران، چذابه شلمچه
یهو فهمیدم چرا اینقدر شلوغه؛ اربعینه!
پیر و جوون و زن و مرد همه کوله به دست برای پیاده روی نجف تا کربلا.
سوختم...
دلم میخواسم بشینم و فقط گریه کنم که چرا نشد امسالم برم...
کاش همون موقع میشد یکی از بلیطای مهرن، چذابه، شلمچه رو بگیرم و برم و بعدم برسم کربلا...
ان شاءالله همه مسافرا سالم برن و برگردن
خودمونی...ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57