لطف یا وظیفه؛ مسئله این است!

خرید بک لینک
امان از وقتی که لطف، وظیفه بشه... باید به خدا پناه برد فقط! همیشه باید به خدا پناه برد البته، اما اینجا باید آدم خودشو گوله کنه تو بغل خدا از دست این دو پای دهشتناک!

اونایی که لطف بقیه رو وظیفه میبینن، خیلی خیلی کوته اندیش و کوته بینن. باعث میشن که کلا پدیده لطف از بین بره...

اوضاعی شده واقعا!

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 18:28

صفحه بندی