نمیگم همش بده ها، اما یه وقتایی تبدیل به خوره میشه...
خوره ای که نمیشه یا نمیخوام جلوشو بگیرم!!!
فکر کردن چیز خوبیست. اما به شرطی که عمل خوبی هم در پی داشته باشه. یموقعایی که ندارم دیوانه کنندست واسم...
خودمونی...ما را در سایت خودمونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40